Monday, 19 December 2011

diriku yang sebenar berkait rapat dengan video nie!

kepastian

lirik lagu nie berkait rapat nan aq! (so koang paham2 lah yerr)

1)mungkin tiada kepastian: koang x pasti perangai sebenar aq
2)Munkin Kerna telah terduka, Waktu sedang memahami cinta: mungkin koang nampak aq sombong tapi sebenar aq dalam keadaan sedih!
3)Walaupun hanya pandangan mata,
Sentuhan harus diambil kira: koang just nampak jer melalui mata , tapi koang tak rase ape yang aq rase time koang kate aq sombong!
4)Usah beri pandangan berbeza : jangn la koang kate aq sombong la, lupe kawan la,fucker la n mcm2 lagi koz aq rase koang dah paham!
5)Aku la aku engkau la engkau : so sape yng kutuk2 aq pandai2 la koang pikir hal sendiri jangn nak sibok hal oang kalau diri tu tak ape2 maslah oang dan jangn ingat ko perfect sangat!
6)Harus tahu siapa dirinya yang sebenar,
Yang Dimahu hanyala,
untuk hatinya dibuka semula.....: koang kene la tau sape aq sebenarnye koz ape yng aq nak kat koang jangn la salah anggap dan anggap la sebagai kawan lame koang cam bese dan jngn anggap aq musuh koang!


so kpd member lame nan member2 kat dp : ko paham2kan la!
kepada farah ,anis ,sarah n koang sume : aq tau aq buat silap coz aq tatau nak ckap per kat koang koz koang dah lame x turun lepak nan aq tu pasal la aq rase cam lain jer bile jumpa koang, rase cam dah lame x jumpe!

#kkk! koang jangn la pikir lain ok! bye

Tuesday, 8 November 2011

adiq pompuan aq merajuk plak!

hahaha cite nyer camnie! smlm time aq men bola die msg la aq gune phone ex aq!!! die kate aq sombong , pastu aq nak reply la tapi kedit boleh plak tinggal 0 sen.... aq mls nak topup ! pastu mlm tu plak die chating nan aq pastu aq reply la sikit pastu abng member aq nak gune macbook aq plakkk terpaksa la bagi pastu die nak buat blog plak adoiyyy lagi bbulu la aq nak reply chat adiq aq! aq terpaksa reply simple2... sori ehh SARAH bt BORHAN....tqq...

rm1000 nak beli ape ehh?

haha , arini aq dapt 30% alaun sukan aq dari guru besar tadi kat skolaa. perghh bukan men happy aq lagi! bese alaun guru besar x kasi banyak2 die asyik2 kasi 300 arrr , 200 arr tapi arini seribu teruss ..x caye xpe aderw gua kisahh.....fuhhh dapat duit tuuu aq bawak gi kelas pastu hilang plakkk , aq cari sampai ke lubang semut aq cari ! rupe2nye aderw kat pocket rahsia seluar aq ,,adoiyy segan aq nan member2 koz dieoang pun cari sekali!! 1000 inggit ni nak beli ape ehh? nak belanja awek x boleh koz dah putus , nak bile phone cam malas jerr koz aq mane la reti jaga phone! adoiyyy anyone please make a decision for me ok! tqqqq

Thursday, 3 November 2011

scandals x men lah weh!

nie cite berbackground kat skola!! tadi time kat skola aderw la tetibe kakak angkat form 4 name die fatin n then tetibe kate aq men scandal ngn pompuan len.... die kate die dngar cite dari member aq. hmmmm aq nak jerr carik member aq yg ckp tuu! then aq ckplah kat fatin... kak , pii aderw satu jer lahhh n die dok dkat nan uma i, akk dah tau enn, n then fatin x caye! pastu aq ckplah nape? fatin : lah , aritu akak nampak pii nan ramai pompuan kat wangsa walk tuu ape ? n then aq jawabllah beselah i kan ramai peminat . (ceyh)thats only my classmate n friend la kak oiiii....fatin:oo0h ni lain plak! zol ckp kat akak ni kat tempat len plak? n aq ckpla : yng mane ? fatin : yg time ari selasa ptng kan pii gi kedai guitar kat pudu n zol ckp lah aderw dak puteri jaya kat  mintak kaple nan pii, betulker! pastu aq jwb lagi : die just mintak kaple jerrr, i dont accept it !fatin:o0ohh , bagos2 pii jng men scandal tau , nanti kecik ati awek u tuuu ... aq ckpla: nonono , i will take care my second heart carefully! fatin : jom! akak belanja makan .. aq : jom ! order ape2 jer ehhh , yg mahal2 pun xpekan ! coz pii nak saving duwet lahh! fatin : hmm mengada lak ko nie pii , ok takpelah jom2 akak pun lapar nie! (JOM) k sampai disini citenyer! tq...hahahha

Saturday, 29 October 2011

chating nan adik lagi best than awek sendiri

aq rase chat nan adik sarah aq lagi best dari chat nan awek sendiri , adik aq nie paham perasaan oang n die pandai wat aq happy time boinggg on fb.. ape aq reply chat aq pandai jerrrr die membalasnyerrr ,, entahlahh aq rase best jerrr chat nan die atoyaiyyyy...ok nie jelarh aq nak cite! malas nak cite panjang2.. tq